8 תשובות
אסבול בשקט כי זה מה שאני תמיד עושה
אנונימית
טופס 55 אם את כבר בתוך השירות לפני השירות כל מה שנשאר לך זה להתנהל עם מיטב וזה קשה
לא אוותר ואלחם על התפקיד
אני יתאבד(רק בכאילו)
אני אלחם עד שאני אגיע לתפקיד שאני רוצה
אני אתבאס רצח ואהיה עצבנית קצת
אבל אני מניחה שאחרי קצת זמן בתפקיד אני אקבל את גורלי, תלוי כמה יהיה לי רע בתפקיד
אנסה לערער/לבקש/לדבר- לנסות שוב...
אם לא... מקבלת את זה כמו שיש. מה כבר אפשר לעשות...
משנה את צורת הגישה שלי אם לא ניתן לשנות את המצב.
אני לא מקובעת רק על תפקיד אחד (יש לי תפקיד ספציפי שאני מאוד רוצה לעשות אותו אבל אם אני לא אקבל אליו שיבוץ אני לא אבכה)
יש לי תפקידים מאוד ספציפים שרק אם אני אקבל אותם אני אלחם על לעבור מהם (כמו מאבטחת מתקנים/טבחית/טכני באיזשהו חייל/חיילת מגב/משקית חינוך)
אנונימית