12 תשובות
אני
אני
אני
אני
הולה
כל מי שלא מצליח לישון
היוש
שואל השאלה:
אין לנו חיים אה?
אין לנו חיים אה?
אנונימית
יש לי חיים תוססים
לרוב יש הרבה פה בשעות האלה
יותר מ2
אני
באותו הנושא: