26 תשובות
כן
יאפ
הוא דיי חייב ריפ
שואל השאלה:
אם אני לא רוצה שההורים ידעו אז עדיף לא לספר לפסיכולוג?
אם אני לא רוצה שההורים ידעו אז עדיף לא לספר לפסיכולוג?
אנונימית
תראי אממ עדיף שלא תספרי כי אז את יכולה להיכנס לצרות
תנסי לדבר על זה עם חברים שיכולעם לעזור או משהו אבל הפסיכולוג חייב לשתף הורים במשהו שפוגע בילד
תנסי לדבר על זה עם חברים שיכולעם לעזור או משהו אבל הפסיכולוג חייב לשתף הורים במשהו שפוגע בילד
כן ושמע אם אתה רוצה לצאת מזה עדיף שההורים ידעו, אתה צריך עזרה היא כבר שם תנצל את זה יהיה בסדר
שואל השאלה:
סבבה תודה :)
לאיזה צרות זה יכול להכניס אותי?
סבבה תודה :)
לאיזה צרות זה יכול להכניס אותי?
אנונימית
סביר להניח שזה יעבור לרווחה.
הם ידברו איתך כנראה על זה ולא יודע תלוי מה ההורים שלך יעשו עם זה
יספר להורים.
אין כמעט אף בן אדם שתוכלי לדבר איתו על זה בלי שידווח למישהו (חברים, אנשים מסטיפס, פסיכולוג/עוס/יועצת בבית ספר).
אם את רוצה מוזמנת לדבר איתי בפרטי:)
אין כמעט אף בן אדם שתוכלי לדבר איתו על זה בלי שידווח למישהו (חברים, אנשים מסטיפס, פסיכולוג/עוס/יועצת בבית ספר).
אם את רוצה מוזמנת לדבר איתי בפרטי:)
שואל השאלה:
תודה לכולם על התשובות :)
תודה לכולם על התשובות :)
אנונימית
אגב (ממליצה) לפחות בהתחלה, אם אתה אומר אז תגיד שהפסקת עם זה, אל תספר לגמרי את האמת שלא יכניסו אותך לאישפוז
^ לא מאשפזים את כל מי שחותך.
ולא כדאי לשקר, אם רוצים עזרה צריך להגיד את האמת, גם אם זה לא כיף באותו הרגע.
ולא כדאי לשקר, אם רוצים עזרה צריך להגיד את האמת, גם אם זה לא כיף באותו הרגע.
שואל השאלה:
שיט מכניסים לשיפוז בגלל זה?
שיט מכניסים לשיפוז בגלל זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה^
אוקיי תודה^
אנונימית
אם זה משהו מתמשך יכניסו אותו..
^^^לא לא
רק במקרים קיצוניים כשיש חשש לסכנת חיים
בבקשה בואי לפרטי, אני אנסה להסביר הכל
רק במקרים קיצוניים כשיש חשש לסכנת חיים
בבקשה בואי לפרטי, אני אנסה להסביר הכל
כוסעמק
מה? זה לא יעבור לרווחה.... תפני אלי בפרטי אני אנסה לענות על שאלות בצורה יותר הוגנת בשבילך. ולא, אם תבקשי הוא לא יספר, כל עטד זה לא מסכן לך את החיים אסור לו לספר.
לא מכניסים לאישפוז בגלל פגיעה עצמית, רק ניסיונות אובדניים וחשש לסכנה.
כן, ללא ספק
כן. פסיכולוגים לא מספרים להורים כלום בלי אישור של הילדים חוץ מפגיעות עצמיות.
שלח לי פעמים את התשובה ערכתי בשביל למחוק.
הפסיכולוג יספר רק אם הילד בסכנה
... כמו משהו אובדני או פגיעה עצמאית רק משהו שמסכן אותו אם זה לא משהו כזה אז הוא לא יספר
והיי את בסדר ?
... כמו משהו אובדני או פגיעה עצמאית רק משהו שמסכן אותו אם זה לא משהו כזה אז הוא לא יספר
והיי את בסדר ?
באותו הנושא: