18 תשובות
שאלה טובה
ככה בא להם
כי הם שחורים? מי שלא שחור מנסים לבטל אותו כמו lil darkie
אנונימית
ליל דארקי לא חצי שחור? ^
רק הזמרים השחורים או בכללי שחורים יכולים להגיד את זה אבל לבנים לא
למה זה כזה נורא להגיד את הn word זה כולה מילה היום כולם יותר מדי פוליטיקלי קורקט
הם שרים ואומרים את המילה הזאתף לא כי הם רק חושבים שמותר להם, אלא כי *מותר* להם. מה זה אסור?? תגיד לי אתה אמיתי??

זאת רק מילה אתם יודעים..
למה לעשות מזה סיפור?

בני האדם המציאו את המילים ואת המשמעויות שלהם. אבל בתכלס?
תנסו לחשוב על זה טיפה יותר לעומק. זה בסך הכל צלילים שיוצאים לנו מהפה, אז למה שאני לא אוכל להוציא את הצלילים ואת ההיגויים האלה מהפה שלי ללא הפסקת דיבור באמצע?
זה נטו מילים אל תקחו את זה קשה..

אני יכולה עכשיו להמציא איזו מילה (aka ליטרלי צלילים מהפה ולא יותר מזה) ולהגיד שהמשמעות שלה זה משהו שלאנשים מסויימים אסור להגיד.

בעבר המילה הזאת הייתה "רעה" בגלל אנשים $%#$% אבל חאלס, אנחנו לא בעבר עכשיו.
אנחנו בהווה.
עכשיו כבר אין את מה שהיה פעם

תפסיקו כבר לאסור על אנשים להגיד מילים וביטויים מסויימים, מה כבר אי אפשר לצחוק על שום דבר בלי שתקחו ללב?
~אם אנשים יגיבו למה שכתבתי פה, אני לא אענה. אני אפילו לא מתכוונת להכנס לשאלה הזאת יותר :)~
תהנו לצאת עליי
יכלנו לקיים דיון אבל את אפילו לא מוכנה לשמוע דעה שונה משלך
זה לא כזה נורא להגיד את זה
כי הם קולים ומגניבים
ניגה ניגה ניגה ניגה


רגע דופקים לי בדלת..
פאק אתה כזה מגניב אפשר קצת מהמגניבות שלך
פאק את כזאת מפגרת אפשר קצת מהטמטום שלך?

זה כדי להמשיך שמותר להגיד את זה ולאף אחד לא אכפת
יכלת פשוט להגיד את זה
^ אבל אז אני לא אצא מגניב

בעייתי.
אמרתי מילת גנאי למה אף אחד לא צוחק