6 תשובות
כןן
תודה רבה מישהי אומרת את זה
זה כבר נמאס
הבנו את הבדיחה לומר אותה המון פעמים זה סתם הורס אותה וזה כבר לא מצחיק
כן אבל לא חושבת שאומרים את זה בתור בדיחה אלא יותר כדי לעצבן..
לאדע
אף פעם לא הייתה מצחיקה לדעתי
זו סתם בדיחה מתסיסה שגורמת לאנשים לשנוא אותנו
הם באמת אוויר ....
נע