11 תשובות
כן
לא במישהו ספציפי
כן
תלוי בבן אדם יש כאלה שיכולים ויש כאלה שלא
בדכ כשאתם מתכתבים הרבה ומכירים דרך האינטרנט
הגיוני בהחלט
הגיוני בהחלט
אוי רק לא זה שוב, פשוט שלחי את התמונה
לא. תאמיני לי שאני מאוהבת בילד שהלוואי שלא הייתי מאוהבת בו..
כן לא שיחררתי ממנה יותר משנה וחצי :):
אנונימית
שואל השאלה:
אני הראיתי את עצמי הוא לא, זה הקטע ואני בבילבול^^^^^
אני הראיתי את עצמי הוא לא, זה הקטע ואני בבילבול^^^^^
אנונימית
אפשר וזאת הייתה הטעות שלי
באותו הנושא: