10 תשובות
לא רואים הרהה הבדל
תלוי בכמה, בערך עד 5 סנטימטר זה בסדר בשבילי
מצב קשוח
לא הוא צכןער
שואל השאלה:
רואים הבדל ב1.79 (אני) והוא 1.72?
רואים הבדל ב1.79 (אני) והוא 1.72?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת למה זה רושם אנונימי...
לא יודעת למה זה רושם אנונימי...
אנונימי
אם את באמת מחבבת אותו והוא בחור נחמד אז למה לא?
אנונימית
אחותי נו מה את שואלת אותנו אם כדי לך לצאת עם הבחור
רוצה אותו?יופי
לא רוצה?גם יופי
רוצה אותו?יופי
לא רוצה?גם יופי
חברה שלי גבוהה ממני ב12 סנטימטר
אז כן למה לא
אז כן למה לא
אנונימי
איזה שטחי זה שאת מחבבת מישהו אבל את שוקלת לוותר עליו רק בגלל מספר שכתוב לו על הקיר, וההבדל אפילו לא כזה גדול.
באותו הנושא: