5 תשובות
לדעתי פיתוח המחשבים כיום הוא הרבה יותר מגוון. אנשים הולכים עם הקדמה למקומות שונים. הבסיס קיים לכל אדם והמפתחים משנים את הבסיס לקידום נוחות, אטראקציות ומנסים לפתח דבר שיהיה הדומה ביותר לדימיון שלהם.
אנשים כיום גם כן ממשיכים להמציא מחשבים פורצי דרך עם המצאות מגוונות ונוחיות מסוג אחר. אך הדימיון והיצירתיות שלהם לא פחות חשוב כרגע. קשה מאוד לדעת תמיד איך עוד להתקדם, וכמה עוד אפשר. אבל המפתחים מנסים לראות את הפרטים הקטנים שהם יכולים לעשות על מנת לשפר את החוויה במחשבים ולפתוח אפשרויות.
אנשים כיום גם כן ממשיכים להמציא מחשבים פורצי דרך עם המצאות מגוונות ונוחיות מסוג אחר. אך הדימיון והיצירתיות שלהם לא פחות חשוב כרגע. קשה מאוד לדעת תמיד איך עוד להתקדם, וכמה עוד אפשר. אבל המפתחים מנסים לראות את הפרטים הקטנים שהם יכולים לעשות על מנת לשפר את החוויה במחשבים ולפתוח אפשרויות.
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
אני מסכים עם הבחור למעלה, אם פעם היו כמה שפות בודדות ופלאש היום יש אלפי שפות לבחור וכל אחת יותר יחודית וכיפית ללמוד. בזכות העתיד הטכנולוגי שצברנו גם הרבה יותר קל לעשות ולהכין דברים מפעם שלא היו את אותם משאבים שיש לנו כיום
אני לגמרי מסכים אם מה שנרשם מעליי, בנוסף לזה זה אפשרי כי הטכנולוגיה היום מפותחת כל כך, אבל מצד שני הבעייה העיקרית שהיום כבר יש כמעט הכל אבל זה אפשרי לפרוץ עם משהו חדשני, אני אישית למדתי בטכניון שנתיים במדעי המחשב ו רובוטיקה ואני יגיד לך שעולם מדעי המחשב יש כל כך הרבה דברים שאפשר ללמוד ולפתח משהו חדשני. ולדעתי היום זה פחות להמציא משהו יותר לשפר את הקיים ולחדש אותו.
שואל השאלה:
תודה רבה. עזרתם לי מאוד
תודה רבה. עזרתם לי מאוד
אנונימית
באותו הנושא: