7 תשובות
שואל השאלה:
זהו אני מרגישה שזה די מעצבן אותי.. אבל לא יודעת אם זה נחשב הרבה או לא אף פעם לא הייתי בזוגיות
זהו אני מרגישה שזה די מעצבן אותי.. אבל לא יודעת אם זה נחשב הרבה או לא אף פעם לא הייתי בזוגיות
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל גרת עם ההורים או עם שותפה? ( cool girl) כי זה שונה
כן אבל גרת עם ההורים או עם שותפה? ( cool girl) כי זה שונה
אנונימית
זה באמצע
לא
פעם בשבוע זה לא הרבה אבל זה נשמע קצת מעצבן
לא
באותו הנושא: