7 תשובות
שואל השאלה:
זהו אני מרגישה שזה די מעצבן אותי.. אבל לא יודעת אם זה נחשב הרבה או לא אף פעם לא הייתי בזוגיות
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל גרת עם ההורים או עם שותפה? ( cool girl) כי זה שונה
אנונימית
זה באמצע
לא
פעם בשבוע זה לא הרבה אבל זה נשמע קצת מעצבן