8 תשובות
אין לך מושג עד כמה צודק אתה ועד כמה טועה אתה באותו הזמן
כן אחי
שואל השאלה:
מה אתה נורמלי
כן אחי כולם בקלאש
ליטרלי כל הכיתה שלי משחקת ואני מרגיש שחזרנו לכיתה ה ואני אוהב את זה
כן חח כנל
מה זה קלאש רויאל זה נשמע כמו אפליקציה של אנסים
אנונימי
זה היה לא טרנדי מתישהו?
אני מקווה שלא זה משחק שאני לא סובל