3 תשובות
זה סבבה
לוקח יומיים לעבור על החומר אז הכול טוב, ויש גם סיכומים באינטרנט וסירטונים, תנסה להשקיע שלוש שעות ביום ולעבור על מיקודיות.
בהצלחה!
גם לנו עשו קטע כזה.
זה הגיוני המינימום צריך להיות שבוע לפני
גם לנו עשו את זה
ואין עם מי לדבר
זה מה שיש ופשוט תלמד כל יום כמה שאתה יכול