4 תשובות
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
אנונימית
אם את עולה לכיתה ט יש את תיכון המושבה
אנונימית
לא יכול להמליץ אבל הייתי ממליץ לא ללכת לאורט בנימינה, אם לא טועה השם שונה לכרמים, יחס המורים שם מאוד שיפוטי והעבירה של "למידה" אין כלכך פשוט זורקים חומר ומצפים שיצליחו פשוט ככה
שמח לשתף חוויות :)
באותו הנושא: