4 תשובות
היא אמא שלך בסופו של דבר היא בין היחידים שיכולים לעזור לך ואת צריכה להרגיש איתה פתוחה זה לטובתך
לכתוב לה (:
שואל השאלה:
אבל בסופו של דבר היא תרצה לדבר איתי
אנונימית
נכון, אבל זה לטובתך (: