4 תשובות
כשאני אוספת בקוקו רגיל נשאר הסימן של הגומייה וזה משום מה ממש בולט (אולי כי השיער שלי קצר?), אז עכשיו אני אוספת אותו בגולגול חלש כזה שלא יעשה לי כאבי ראש (אחרי שאני מסתרקת). אני לא מייבשת אותו עם פן כי זה ממש מנפח לי אותו, ובשבילי זה ממש מיותר.
וכן זהו יוצא מוש ככה
אני מסתרקת ועושה קוקו מהר לפני שמתיבש
מסדרת אותו איך שאני רוצה ונותנת לו להתייבש טבעי או עם דיפיוזר
חד משמעית לא נוגעת בו
רק במקרה הצורך מכניסה פריזים וגם זה משתדלת שלא.