9 תשובות
לא
איפה יש פה משהו טוב?
-אל תשאלי לדעתי זה מביך
איפה יש פה משהו טוב?
-אל תשאלי לדעתי זה מביך
לא
לא חושבת
שואל השאלה:
לא טוב ממש. התכוונתי משהו ציני ובצחוק לא בקטע רע
לא טוב ממש. התכוונתי משהו ציני ובצחוק לא בקטע רע
אנונימית
הייתי עושה צילום מסך ושולחת לה ??
שואל השאלה:
אנחנו לא ממש חברות
אנחנו לא ממש חברות
אנונימית
בדיוק..
לא ניראלי שהיא כתבה את זה בקטע טוב
אם היא חברה טובה זה חייב להיות בקטע ציני אני את כל החברות שלי שומרת בכאלה שמות
באותו הנושא: