5 תשובות
על איזו פעם את מדברת?
הוא נסגר מספר פעמים בשנים האחרונות, ולכל פעם הייתה סיבה טובה.
שואל השאלה:
כל הפעמים
ואתה יכול להגיד לי את כל הסיבות?
אנונימית
אי פעם? היו לא מעט פעמים כתוצאה מרעידות אדמה, בתחילת המאה ה20 לדעתי הוא נסגר כתוצאה משריפה שהתרחשה בו.
בשנים האחרונות זה בעיקר כי הוואקף רוצה לגרום למתקפות כלפי ישראל ולכן הוא מונע ממתפללים לעלות להר הבית בתקופות שבהן המדינה מונעת מכמויות גדולות לעלות, מה שגורם לכך שכל הערבים שונאים אותנו ולא רק חלקם.
שואל השאלה:
למה שיעשה את זה?
אנונימית
הוואקף? כי זה עובד.