21 תשובות
כי אם התיכון הוא בנפרד אז את עוברת לבית ספר אחר עם ילדים אחרים,
לא בוחרים חברים לתיכון
לא בוחרים חברים לתיכון
שואל השאלה:
מה לא הבנתי
מה לא הבנתי
אנונימית
כי את תעלי לתיכון את עכשיו בחטיבה לא?
ז, ח, ט אלו אותם ילדים ולרוב אותה מחנך/ת
י, יא,יב מחליפים כיתות לפי רמות (מב"ר ורגיל וזה) ואז משתנים הילדים והמחנך/ת
י, יא,יב מחליפים כיתות לפי רמות (מב"ר ורגיל וזה) ואז משתנים הילדים והמחנך/ת
שואל השאלה:
ומה שונה התיכון מהחטיבה?? למה מחליפים כיתות וילדים??
ומה שונה התיכון מהחטיבה?? למה מחליפים כיתות וילדים??
אנונימית
אבל הילדים בשכבה נשארים אותו דבר, פשוט מערבבים את הכיתות כמו בתחילת כיתה ז
שואל השאלה:
אני עכשיו בכיתת מופת, זה ברור שיש ילדים שיפרשו באמצע וזה ברור שבאיזה שלב גם יעיפו חלק, אבל אלה שלא יעיפו וכן ישארו הם יהיו ביחד?
אני עכשיו בכיתת מופת, זה ברור שיש ילדים שיפרשו באמצע וזה ברור שבאיזה שלב גם יעיפו חלק, אבל אלה שלא יעיפו וכן ישארו הם יהיו ביחד?
אנונימית
שואל השאלה:
במקרה שלי אני מדברת על הכיתה עצמה והילדים מהכיתה
במקרה שלי אני מדברת על הכיתה עצמה והילדים מהכיתה
אנונימית
^^ אמרתי לך בגלל הרמות, עד כיתה ט(כולל) לומדים בכיתות אם ומחלקים להקבצות
ובכיתה י בוחרים מגמות ומתחלקים לפי רמה חלק הולכים למב"ר חלק לרגיל
אין לך מה להתעסק עם זה את בסהכ כיתה ז
אם את מופת אז זה משהו אחר
לא יודעת איך זה אצליך, אצלי זה איך שרשמתי
אבל אני אחזור על זה שוב, אין לך מה להתעסק עם זה כרגע, אם ממש חשוב לך מוזמנת לשאול מורה
ובכיתה י בוחרים מגמות ומתחלקים לפי רמה חלק הולכים למב"ר חלק לרגיל
אין לך מה להתעסק עם זה את בסהכ כיתה ז
אם את מופת אז זה משהו אחר
לא יודעת איך זה אצליך, אצלי זה איך שרשמתי
אבל אני אחזור על זה שוב, אין לך מה להתעסק עם זה כרגע, אם ממש חשוב לך מוזמנת לשאול מורה
אם את דואגת מזה שלא תהיי עם חברים שלך אז אל תדאגי,מקבלים לפני התיכון דף שבו את ממלאת שמות של כמה חברים שאת רוצה להיות איתם ורוב הסיכויים שישימו אתכם ביחד
שואל השאלה:
אוקיי אני אסביר יותר ברור
נגיד עכשיו זה כיתה של 30 תלמידים, עד כיתה ט' זה ישאר ככה בערך,
שנעלה לתיכון יהיו כאלה שיפרשו לכיתות רגילות וכאלה למב"ר אבל מה עם אלה שנשארים??
אוקיי אני אסביר יותר ברור
נגיד עכשיו זה כיתה של 30 תלמידים, עד כיתה ט' זה ישאר ככה בערך,
שנעלה לתיכון יהיו כאלה שיפרשו לכיתות רגילות וכאלה למב"ר אבל מה עם אלה שנשארים??
אנונימית
ז', ח' אותה כיתה עם אותה מחנך/ת
ט' מפרקים כיתה אחת ופותחים כיתת תל"מ (במידה ויש כיתה כזאת כבר מכיתה ז' זה לא רלוונטי), בנוסף ט' זאת שנת הכוון
י' בונים כיתות חדשות (לפי רמות, יחל, מקצועות הגברה וכו') שנשארות עד י"ב
ט' מפרקים כיתה אחת ופותחים כיתת תל"מ (במידה ויש כיתה כזאת כבר מכיתה ז' זה לא רלוונטי), בנוסף ט' זאת שנת הכוון
י' בונים כיתות חדשות (לפי רמות, יחל, מקצועות הגברה וכו') שנשארות עד י"ב
שואל השאלה:
רגע שעולים לתיכון בונים כאילו עוד כיתה מאפס??? פשוט עושים עוד כיתה?
רגע שעולים לתיכון בונים כאילו עוד כיתה מאפס??? פשוט עושים עוד כיתה?
אנונימית
לא, מחלקים את כולם מחדש לכיתות חדשות פשוט מערבבים אותכם לפי כל מיני דברים
שואל השאלה:
לפי מה מחלקים כיתות חדשות???
והאם זה שונה??? למשל אם סתם דוגמה אני אעשה 5 יח"ל אנגלית זה תהיה כיתה שיש בה רק תלמידים שעושים 5 יח"ל אנגלית, או כל 5 יח"ל מסוים?
לפי מה מחלקים כיתות חדשות???
והאם זה שונה??? למשל אם סתם דוגמה אני אעשה 5 יח"ל אנגלית זה תהיה כיתה שיש בה רק תלמידים שעושים 5 יח"ל אנגלית, או כל 5 יח"ל מסוים?
אנונימית
שואל השאלה:
לפי מה מערבבים אותנו?
לפי מה מערבבים אותנו?
אנונימית
שואל השאלה:
לפי מה שאתם אומרים אני אשאר עם החברים שלי רק עד כיתה ח'????
לפי מה שאתם אומרים אני אשאר עם החברים שלי רק עד כיתה ח'????
אנונימית
את רק בכיתה ז', אל תדאגי. מבטיחה לך שיסבירו לכם הכל.
בכל מקרה אני אסביר על השכבה שלי.
את השכבה שלי חילקו לפי הכיתות האלה בסוף ט':
כיתה מדעית/ מואצת- הגברה של 2 מקצועות, אחד הומני (לא מדעי) ואחד מדעי
כיתה מוגברת- הגברה של שני מקצועות הומנים
כיתה עיונית- מקצוע הומני מוגבר אחד
כיתת מב"ר- מסלול בגרות רגיל
כיתת מב"ט- מסלול בגרות טכנולוגי
כיתת אומ"ץ- ילדים שיותר מתקשים בלימודים ויש להם הכוונה אישית והכל.
בכל מקרה אני אסביר על השכבה שלי.
את השכבה שלי חילקו לפי הכיתות האלה בסוף ט':
כיתה מדעית/ מואצת- הגברה של 2 מקצועות, אחד הומני (לא מדעי) ואחד מדעי
כיתה מוגברת- הגברה של שני מקצועות הומנים
כיתה עיונית- מקצוע הומני מוגבר אחד
כיתת מב"ר- מסלול בגרות רגיל
כיתת מב"ט- מסלול בגרות טכנולוגי
כיתת אומ"ץ- ילדים שיותר מתקשים בלימודים ויש להם הכוונה אישית והכל.
חייבת להגיד שבכל בית ספר זה שונה
עדיף לך לשאול את אחת המורות
עדיף לך לשאול את אחת המורות
^ מסכימה ומחזקת. יכול להיות שאנחנו סתם מסבכים אותך בלי כוונה
שואל השאלה:
ואם אנחנו עכשיו כיתת מופת, לאיפה נראה לכם הרוב ילכו??? לאיזה כיתה??
ואם אנחנו עכשיו כיתת מופת, לאיפה נראה לכם הרוב ילכו??? לאיזה כיתה??
אנונימית