5 תשובות
מכיוון שזה מאכל שהרבה אוהבים.
כי הרבה אנשים אוהבים פיצה.
חרטה
מה? את לא אוהבת פיצה??
שואל השאלה:
כן רק מהריח של פיצה בא לי להקיא
כן רק מהריח של פיצה בא לי להקיא
אנונימית
באותו הנושא: