5 תשובות
כן
שואל השאלה:
זה נוראי?
אנונימי
אני החסרתי המון וזה הוריד לי בכל הבגרויות הפנימיות לול ..
מן הסתם על ה 30 שמשםיעים על הבגרות
חשבתי שזה מתחיל מיא...