4 תשובות
גיא זנטרוב
אה?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?
אה?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?
אולי כי זה יצמצם את תנועת כלי הרכב בכביש ובכך ימנע זיהום אויר מיותר. יותר אנשים יסעו ברכבות וממילא גם לא תהיה צפיפות. כלל לא כתוב :"ככל שיש יותר כבישים-יש יותר מכוניות"
כי רכבת זה צר יותר מכביש, אבל יכול להכיל יותר נוסעים.
כלומר זה פחות פוגע בשטח.
כלומר זה פחות פוגע בשטח.
כי נשים לא יודעות לשלוט ברכבים פרטיים, אבל הן כן יודעות למצוץ לפקידים כדי לקבל הנחה במחירי רב-קו
באותו הנושא: