6 תשובות
לא, מי שרוצה שיכתוב בביו שלו..
זה לא משנה מה את אם יש לך רחם את בת ואם יש לך ביצים אתה בן, זה עובדה שאי אפשר לשנות או להתווכח איתה
אנונימית
שואל השאלה:
פחזנית, את צודקת במה שאת אומרת אבל אנשים בסטיפס לא צריכים לדעת את המין של משתמשים אחרים, הם צריכים לדעת את המגדר שלהם ואת לשון הפנייה
זה יהיה נחמד אם יוכירו בקיום שלי, ולאחרונה הנושא הזה של אופציה שלישית חסרת מגדר מדובר הרבה אז אולי זה ישתנה,אפשר רק לקוות...
אנונימי
לדעתי כן כי יש כאלה שמחשיבים את עצמם כשניהם וזה מבלבל
לא, יש הבדל בין מין למגדר