5 תשובות
שהוא נכשל וזהו
תמיד אפשר לשפר, ציון זה לא הכל את/ה תותח/ית
משהו כזה
אהה חשבתי מה אומר המורה לתלמיד
מעודדים ותמיד יש הזדמנות ב
כולם מתים בסוף בצפר זה חלק כל כך קטן מהחיים בשביל לייחס לזה חשיבות
אנונימית
אתה תותח אין אין עלייךך
ויש מועד ב' ככה שתמיד יש עוד הזדמנות :))