11 תשובות
אני במצב דומה לשלך ופלוס נשבר לי הלב, ומצטערת שעברת את זה יפה שלי! אם תרצי לדבר תדעי שיש לך אותי כאן תמיד , אני מנסה כמה שיותר לצאת ולהיות עם אנשים אהובים או להיות במיטה בחדר שלי אבל לא בהתבודדות אלא לראות טלווזיה עם סדרות מצחיקות ולא לשמוע שירים עצובים או כל דבר שיפיל אותי שוב לדיכאון.. אני מנסה ואני אשקר אם אני אגיד שלא יצא לי לבכות כמה פעמים גם היום.. הזמן יעשה את שלו ויהיה בסדר , כל מה שתרצי אני כאן בפרטי❤
נתחיל בזה שחבר שלך הוא לא חבר שלך
חוץ מזה צריך להירגע ולשאוף לעתיד טוב הרבה יותר ממה שעכשיו
מחשבות אובדניות לא יובילו אותך לכלום ושום דבר
לכי תעשי דברים שמרגיעים אותך בדרךכלל
חוץ מזה צריך להירגע ולשאוף לעתיד טוב הרבה יותר ממה שעכשיו
מחשבות אובדניות לא יובילו אותך לכלום ושום דבר
לכי תעשי דברים שמרגיעים אותך בדרךכלל
שואל השאלה:
אין לי מחשבות אובדניות, לפחות לא תכנונים לפגוע בעצמי, אבל אני בהתקף חרדה כבר כמה שעות וזה לא משתפר.
אני מרגישה פתטית, אני במצב הזה בגלל בנאדם שהלכתי ממנו, אני כועסת עליו ולא מבינה איך אפשר לאבד שליטה עד לכדי אלימות פיזית ובכל זאת יש לי את הדחף להתקשר אליו כי אין לי מושג מה לעשות ואני לא מצליחה להירגע והוא הבנאדם היחיד שיודע מזה ומהמצב הנפשי שלי.
אני לא יודעת אם כדאי לי כבר לקבל את ההפנייה למיון וללכת בבוקר כדי לראות פסיכיאטר במיידי ולראות איזשהו פסיכותרפיסט, אני לא רוצה שאנשים אחרים יידעו מהמצב הזה
אין לי מחשבות אובדניות, לפחות לא תכנונים לפגוע בעצמי, אבל אני בהתקף חרדה כבר כמה שעות וזה לא משתפר.
אני מרגישה פתטית, אני במצב הזה בגלל בנאדם שהלכתי ממנו, אני כועסת עליו ולא מבינה איך אפשר לאבד שליטה עד לכדי אלימות פיזית ובכל זאת יש לי את הדחף להתקשר אליו כי אין לי מושג מה לעשות ואני לא מצליחה להירגע והוא הבנאדם היחיד שיודע מזה ומהמצב הנפשי שלי.
אני לא יודעת אם כדאי לי כבר לקבל את ההפנייה למיון וללכת בבוקר כדי לראות פסיכיאטר במיידי ולראות איזשהו פסיכותרפיסט, אני לא רוצה שאנשים אחרים יידעו מהמצב הזה
אנונימית
אין ממש בעיה שאנשים ידעו חיים רק פעם אחת לא יקרה כלום באמת חוץ מזה את יכולה ללכת בינתיים לאיזו חברה טובה או אמא ואבא מקום ציבורי סך הכל ושם אולי יותר תשתלטי על עצמך
אגב שוקולד (לאמשנהאיזה) עוזר לשפר את המצב רוח
אגב שוקולד (לאמשנהאיזה) עוזר לשפר את המצב רוח
תשמעי מוזיקה שאת אוהבת ותנוחי
אולי תתקשרי לער''ן 1201
אולי תתקשרי לער''ן 1201
אנונימי
כל העניין לגבי הבן זוג התוקף - תתקשרי למסל"ן. זה עמותה שעוזרת לתלונות של תקיפות מגברים
אנונימית
אני חושבת שכדאי לך ללכת בבוקר לפסיכיאטר אל תדחי את זה זה רק יהפוך להיות גרוע יותר
אנונימית
אימלה העלת לי דמעות בעיניים...!
לפני שנה המצב הנפשי שלי היה גרוע
היו לי התקפי חרדה כל יום כל פעם ממשהו אחר אפילו על הדברים הכי קטנים כמו זה שלא הכנתי שיעורים או ששיקרתי לאבא על משהו....
לא הייתי יודעת איך לחייך (בשיא הרצינות! פשוט לא הצלחתי לחייך!!)
ובכללי התרחקתי מכל מי שסביבי מה שעוד יותר פגע במצב הנפשי שלי...
אבא שלי עשה איתי שיחה שאני חייבת ללכת לטיפול אבל לא אצל פסיכולוג אלה אצל מישהי שתעשה לי טיפול מסויים.../:
לא הבנתי מה זה אומר אבל כשהגעתי אליה בפעם הראשונה פשוט.... הרגשתי בנוח
אולי יותר מידי בנוח
היה לה חדר נחמד עם מלא מלא דברים חמודים ויפים שהיא הכינה
היא הציעה לי לעשות איתה כל מיני פעילויות ויצירות (אני מאוד אוהבת לצייר ולעשות אוריגמי) ופשוט משום מקום התחלתי לבכות ולבכות ולשפוך *הכל*
כל מה שאני מרגישה!
כל מה שעובר עליי!
כל מה שקשה לי!
והיא הסתכלה עליי במבט כל כך אוהב שזה פשוט ריגש אותי...3>
אומנם היא לא עזרה לי כמו שפסיכולוג יכול לעזור אבל כן הרגשתי כאילו היא חברה קרובה מאוד שלי שאני יכולה לתמיד לבוא אליה ןלספר לה הכל...
אין לי מושג למה כתבתי את זה..../:
אני מקווה שהמצב יסתדר
דבר ראשון שרת צריכה לעשות זה לזרוק את ה-"חבר" שלך לעזאזל כי הוא פשוט מטומטם!!!!!
תדווחי על מה שהוא עשה אפילו למשטרה!!!
כי זה פשוט נוראי מה שהוא עשה לך!!!!!!
עד שתתחילי ללכת לפסיכיאטר אני ממליצה לך לשתף את ההורים כל פעם את מרגישה רע
תדברי איתם על הכל ועל איך הם יכולים לעזור
אם יש לך חברות שאת מרגישה בנוח לשתף אותן תדברי איתן על מה שקורה
תנסי תמיד להיות מוקפת באנשים
זה יעזור לך!
אני באמת לא יודעת איך לעזור....):
אבל אני מקווה שהמצב יסתדר מהר מאוד!!
רק אל תוותרי לעצמך!
אל תתני לך לשקוע בביצת הדיכאון
כי עד כמה שקל לשקוע ככה קשה לצאת
לפני שנה המצב הנפשי שלי היה גרוע
היו לי התקפי חרדה כל יום כל פעם ממשהו אחר אפילו על הדברים הכי קטנים כמו זה שלא הכנתי שיעורים או ששיקרתי לאבא על משהו....
לא הייתי יודעת איך לחייך (בשיא הרצינות! פשוט לא הצלחתי לחייך!!)
ובכללי התרחקתי מכל מי שסביבי מה שעוד יותר פגע במצב הנפשי שלי...
אבא שלי עשה איתי שיחה שאני חייבת ללכת לטיפול אבל לא אצל פסיכולוג אלה אצל מישהי שתעשה לי טיפול מסויים.../:
לא הבנתי מה זה אומר אבל כשהגעתי אליה בפעם הראשונה פשוט.... הרגשתי בנוח
אולי יותר מידי בנוח
היה לה חדר נחמד עם מלא מלא דברים חמודים ויפים שהיא הכינה
היא הציעה לי לעשות איתה כל מיני פעילויות ויצירות (אני מאוד אוהבת לצייר ולעשות אוריגמי) ופשוט משום מקום התחלתי לבכות ולבכות ולשפוך *הכל*
כל מה שאני מרגישה!
כל מה שעובר עליי!
כל מה שקשה לי!
והיא הסתכלה עליי במבט כל כך אוהב שזה פשוט ריגש אותי...3>
אומנם היא לא עזרה לי כמו שפסיכולוג יכול לעזור אבל כן הרגשתי כאילו היא חברה קרובה מאוד שלי שאני יכולה לתמיד לבוא אליה ןלספר לה הכל...
אין לי מושג למה כתבתי את זה..../:
אני מקווה שהמצב יסתדר
דבר ראשון שרת צריכה לעשות זה לזרוק את ה-"חבר" שלך לעזאזל כי הוא פשוט מטומטם!!!!!
תדווחי על מה שהוא עשה אפילו למשטרה!!!
כי זה פשוט נוראי מה שהוא עשה לך!!!!!!
עד שתתחילי ללכת לפסיכיאטר אני ממליצה לך לשתף את ההורים כל פעם את מרגישה רע
תדברי איתם על הכל ועל איך הם יכולים לעזור
אם יש לך חברות שאת מרגישה בנוח לשתף אותן תדברי איתן על מה שקורה
תנסי תמיד להיות מוקפת באנשים
זה יעזור לך!
אני באמת לא יודעת איך לעזור....):
אבל אני מקווה שהמצב יסתדר מהר מאוד!!
רק אל תוותרי לעצמך!
אל תתני לך לשקוע בביצת הדיכאון
כי עד כמה שקל לשקוע ככה קשה לצאת
אנונימית
שואל השאלה:
קיבלתי הפניה למיון כדי לראות פסיכיאטר באופן מיידי היום. מישהו יודע מה ההשלכות של אשפוז/אשפוז יום במחלקה פסיכיאטרית? אני לא ככ רואה ברירות כרגע, אני לא יכולה להמתין שאולי ואולי לא יתפנה תור ויקדימו לי את הפגישה לפסיכיאטר
קיבלתי הפניה למיון כדי לראות פסיכיאטר באופן מיידי היום. מישהו יודע מה ההשלכות של אשפוז/אשפוז יום במחלקה פסיכיאטרית? אני לא ככ רואה ברירות כרגע, אני לא יכולה להמתין שאולי ואולי לא יתפנה תור ויקדימו לי את הפגישה לפסיכיאטר
אנונימית
כואב לי לשמוע את זה אם את צריכה משהו אני פה
מדיטציה אולי