4 תשובות
זה בסדר אם את לא רוצה להיות איתו כי את לא נמשכת אליו בכל זאת זה לא רק אופי צריך גם משיכה
פשוט הייתי נורא מבולבלת כי אמרת שהוא חתיך רצח
אנונימית
שואל השאלה:
יש לו אופי נדיר והוא באמת מהמם, אבל קשה לי עם המראה שלו. אני לא נמשכת אליו בשום צורה.
אני מרגישה רע שאני שופטת אותו על המראה שלו
אבל אני לא יודעת, מה לעשות?
כי הוא לא הסגנון שלי.
אנונימית
מה זה הוא חתיך רצח עם אופי טוב ויש לכם משיכה אבל לא הטעם שלך, את כאילו יוצאת רק עם גברים שנראים בדיוק באופן מסוים?
וככל הנראה שיש לו קראש עלייך
אנונימית
כנראה יש לו קראש עליך