6 תשובות
תתקשרי
אחרת היא תרדוף אותך או את ההורים שלך
אחרת היא תרדוף אותך או את ההורים שלך
לדעתי תסנני אותה ומחר בבית הספר תבקשי לדבר איתה אני בטוחה שהיא תבין זה קרה גם לי
תשלחי לה הודעה שאת באפיסת כוחות נפשיים, את צריכה קצת ספייס ותדברו יותר מאוחר. מוזמנת לנסות לפרוק לי בפרטי אם יתחשק לך
שואל השאלה:
אתם יכולים לנסח לי הודעה בבקשה באמת שאפילו לכתוב אין לי כוח
אתם יכולים לנסח לי הודעה בבקשה באמת שאפילו לכתוב אין לי כוח
אנונימית
היי
אני לא ככ מרגישה טוב ולא יכולה לדבר, מתי אוכל להשלים את המבחן אם בכלל?
אני לא ככ מרגישה טוב ולא יכולה לדבר, מתי אוכל להשלים את המבחן אם בכלל?
מצטערת בשבילך שאת במצב הזה, את מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם תרצי:)
ועכשיו ל"מה לעשות?" :
2 אופציות:
1. לסנן אותה ולענות לה מחר בבית ספר(סיכון: המחנכת תיצור איתך קשר/עם הורייך)
2. לכתוב לה בהודעה שמסיבות אישיות את לא יכולה שיחה ותשמחי שזה יהיה בהודעות.
ניסוח ההודעה:
(שם המורה) שלום רב,
אשמח להתכתב איתך בהודעות
כיוון שאיני יכולה לקבל שיחה כרגע.
בברכת תודה, (השם שלך)
ועכשיו ל"מה לעשות?" :
2 אופציות:
1. לסנן אותה ולענות לה מחר בבית ספר(סיכון: המחנכת תיצור איתך קשר/עם הורייך)
2. לכתוב לה בהודעה שמסיבות אישיות את לא יכולה שיחה ותשמחי שזה יהיה בהודעות.
ניסוח ההודעה:
(שם המורה) שלום רב,
אשמח להתכתב איתך בהודעות
כיוון שאיני יכולה לקבל שיחה כרגע.
בברכת תודה, (השם שלך)
באותו הנושא: