3 תשובות
לא חוויתי או שנתתי לזה מחשבה עמוקה, אבל אם את מרגישה ככה, אולי תקחי כל חבר לשיחה? תפרקי שעל ליבך, יעשה לך טוב
שואל השאלה:
ומה אני אגיד? אני לא יכולה להכריח אותם לאהוב אותי
אנונימית
לזה קוראים חברים מזויפים, חברים לא אמורים לתת לך הרגשה כזאת הם רעילים
אבל מה אני אגיד אני באותה סיטואציה לא לקחת ממני עצות בנושא הזה