8 תשובות
פרטיות, מכיר?
לא תמיד זה נוח להם ונחמד להם. לא כיף שנדחפים לך לפרטיות
כי זה החיים הפרטיים שלהם.
גם להם מגיע קצת פרטיות
תחשבי שיש צלמים שאורבים לך 24-7 מחוץ לבית ורוצים לצלם אותך. לא תרגישי נרדפת? מצלמים אותך באמצע הטיול עם הכלב, באמצע הביס במסעדה...
כי זה חודר לפרטיות של כל בן אדם זה לא נעים שאתה הולך ברחןב ומישהו מצלם אותך
זה חודר לפרטיות שלהם הם לא יכולים ללכת ברחוב בלי שיצלמו אותם
אנונימית
כי הם רוצים להסתובב בשקט