9 תשובות
לא מעניין
לא באמת אכפת לנו אבל
בדרך כלל לא עושים את זה
למה שזה ישנה למישהו?
זה לא שאכפת לנו באמת אם הוא בן או בת
אבל בכללי בשאלה אפשר לשנות את האנונימי למשהו אחר אבל אם הוא מגיב על השאלה של עצמו אז אי אפשר לשנות את זה ואז אפשר לדעת אם הוא בן או בת
אני כל הזמן מרמה כאן וכותבת שאני בן כי אני מרושעת מוהאהאה
אנונימית
כתוב בשם שלך - "אנונימי"
מכפת לי
זה לא כ"כ משנה לדעתי