16 תשובות
הוא לא הכי הציל אותי כי ביטיאס הצילו אותי אבל בכללי הוא בן אדם מדהים:)
שואל השאלה:
ברהנו מלך ישראל ^^
פשוט שמעתי שהוא הציל המון בנות ממוות ולא הבנתי איך
כנראה משקרות
^למה שהן ישקרו? כן יש זמרים שמצילים חיים של אנשים גם אם הם לא מכירים אותם.
שואל השאלה:
^^^^ג'יי הופ
איך למשל ביטיאס הצילו אותך?
השירים שלהם, המשמעות שלהם ככ חזקה
האנשים האלה שימחו אותי בלי לדעת מי אני
השירים שלהם, ההתנהגות שלהם, לראות אותם מחייכים זה פשוט שימח אותי ונתן לי תחושה שאני לא לבד כשלא היה אף אחד איתי
הוא הציל בנות ממות בזה שהוא צייץ דברים ששימחו אותם, אמר דברים, המוזיקה שלו או עצם העובדה שהוא קיים :-)
הוא לא הציל אותי כי לא הייתי במצב הזה אבל הוא הציל אותי מלהדרדר אליו.
בתקופה שהכי הייתי צריכה אותו הוא העלה לי חיוך על הפנים בין כל הבכי.
הוא מרגיע אותי כל פעם מחדש ועוזר לי להתגבר על סיוטים בלילה.
^^ אויש אני סתומה וחשבתי שאת מדברת על בנות אחרות, אותי אישית הוא לא הציל (אבל כן שימח שהייתי עצובה)
עצם העובדה שהוא קיים ושאני יודעת שהוא אוהב אותי אפילו שהוא לא מכיר אותי וכל פעם שאני רואה אותו מחייך מעלה לי חיוך על הפנים, זה אותה הרגשה של התאהבות שיש לך משהו להישאר בשבילו שהמטרה שלי היא לפגוש אותו ואני לא רוצה לעזוב את העולם הזה לפני שאני פוגשת את הבן אדם שאני מאוהבת בו.
הוא הבן אדם שגורם לי לאושר.
כל החיים שלי מתפרקים גם במצב החברתי, גם הנפשי שלי האישי וגם במשפחה.
כשאני רואה תמונות שלו, שומעת שירים או אפילו רק את הקול שלו, זה מציל אותי. זה נותן לי כוח.
הוא בן אדם שעבר כל כך הרבה ועדיין נשאר חזק עם לב זהב. אולי אני לא מכירה אותו אישית אבל אני יודעת שהוא בן אדם טוב. השירים שלו גורמים לי למצב רוח טוב, והראיונות שלו גורמים לי לצחוק, אפילו רק הצחוק והחיוך שלו גורם לי לצחוק. המשפטי מוטיבציה שלו נותנים לי כוח ומלמדים אותי המון דברים על עצמי ועל הסביבה שלי. הוא בן אדם מדהים ומגיע לו הכי טוב שבעולם.
איפשהו לפני 7 חודשים המצב שלי היה נורא.
אני לא אפרט אבל המוזיקה שלו ושל הבנים היו הדבר היחיד שהשאיר אותי פה.
במאת שהמצב של היה כל כך חרא אבל נשארתי רק בגללם, ואז באו אנשים שעזרו לי לצאת מזה.
עכשיו אני כבר חודשיים וחצי אחרי ואני פשוט שמחה שזה נגמר ועכשיו החיים שלי טובים יותר.
המוזיקה שלו נתנה לי עוד טעם לחיים והראתה לי שאני לא לבד ופשוט נותן לי הרגשה טובה, עכשיו אני לא אומרת שהחיים שלי תלויים בו כי זה לא הוגן כלפיו וזה גם לא נכון אבל הוא כן מאוד עזר לי
^ היי מצטערת לשמוע, אם את רוצה לדבר או משהו אני כאן (gברתי בריונות מאוד קשה בבי הספר במשך כמה שנים אז)
מרים מצב רוח, משמח כזה. בימים עצובים אם לא היה לי אותו לא הייתי יודעת איך הייתי ממשיכה בחיים. לרוב את צריכה חבר או שניים כדי שירימו אותך מאיזה מצב שאת נמצאת בו. הארי הוא כמו חבר מהצד. החיוך שלו הבדיחות הלא מצחיקות הוא תמיד אומר שהוא איתנו (המעריצים) ומראה מלא אהבה (יש אנשים שלא מקבלים אהבה משום מקום) תומך בכולם ואומר שזה לגמרי בסדר להיות שונה וכו וכו
אנונימית