43 תשובות
מתמטיקה
מתמטיקה ומשמעות החיים
החיים
למה צריך לחיות אם מתים בסוף
למה צריך לחיות אם מתים בסוף
לא מבינה אנשים שכל היום אומרים כמה המדינה הזאת גרועה ושהם שונאים לגור כאן והם נשארים כאן בכל זאת
אגב מסכימה איתך לגבי הצורת פנייה
אגב מסכימה איתך לגבי הצורת פנייה
אנונימית
את הראש של פלסטינים או כאלה שתומכים בהם ובעזה
אנשים מאוהבים. לא יודעת, זה נשמע לי חסר מחשבה ולא חכם בעליל. קדימה מינוסים, הופיעו.
למה אמא שלי חושבת שלענות זאת התחצפות
בנים
בכללי
בנים
בכללי
בנים
את משמעות החיים
אולי אבין אחרי המוות כרגע לא
אולי אבין אחרי המוות כרגע לא
בית ספר
^ אין משמעות לחיים אנחנו לא מועילים כאן חח אנחנו רק הורסים את העולם
אני יכולה להבין גברים שאונסים. הם סאדיסטים .. קל ופשוט
אני לא מבינה באמת את כל הקטע של המגדרים וזה, כאילו יש כמה שאני ממש מבינה אבל מעבר לזה...
אגב אם אני אכיר מישהו כזה אני לא ארד עליו או אעיר לו על זה או משהו חס וחלילה ואני כן אכבד, והאמת שעדיין לא אמרתי את זה בקול זה דבר שאני שומרת לעצמי, אני פשוט באמת לא מבינה את זה
אגב אם אני אכיר מישהו כזה אני לא ארד עליו או אעיר לו על זה או משהו חס וחלילה ואני כן אכבד, והאמת שעדיין לא אמרתי את זה בקול זה דבר שאני שומרת לעצמי, אני פשוט באמת לא מבינה את זה
הומופובים
אנשים שמזייפים מחלות נפשיות כדי למשוך תשומת לב
זה ממש חרא^
אנשים שלא אוהבים שווארמה
שהעולם שלנו נראה לנו ענק אבל הוא גרגיר חול לעומת היקום
זה מטריף אותי^
אנחנו לא מבינים אנשים שלא מוכנים לכבד לשון פנייה. כאילו אתם עד כי כך טיפשים שאתם לא מבינים שבן אדם רוצה להרגיש כמו מי שהוא באמת? זה עד כי כך פשוט לקרוא לבן אדם בלשון הפנייה שהוא מבקש שיקראו לו. זה יעשה את החיים שלו הרבה יותר קלים אם רק אתם תתייחסו אליו כמו מי שהוא באמת.
^אם*
אני לא מתכוון לפגוע או משהו אבל את בת 13 את לא מבינה כלום מהחיים שלך זה בסדר גם אני הייתי ככה וכולם היו ככה
תתבגרי תביני כמה שזה מטומטם
תתבגרי תביני כמה שזה מטומטם
בנות שעושות צומי בטיקטוק ובנים שמעלים תמונות בלי חולצה באינסטגרם, וגם שנאה, אני לא מבין איך אפשר לשנוא מישהו לא משנה מה הוא עשה.
רגע, יש אנשים שרוצים שאני אקרא להם/ן בואו לאכול?
^^דבר ראשון לא את, אתם. אתה לא יכול להבין אותנו בגלל סיבה מאוד פשוטה, אתה לא אנחנו. ואם כל הכבוד זה שאנחנו בני שלוש עשרה לא אומר שאנחנו לא מבינים כלום מהחיים. זה לא שהתעוררנו יום אחד ובא לנו שינוי כי לשון פנייה נקבה זה משעמם. זה היה תהליך ארוך שעברנו לבד בתוך עצמנו בהרהור בשאלה מי אנחנו ומה אנחנו. אם אתה לא יכול לדבר אלינו בלשון הפנייה שביקשנו, אל תדבר אלינו. פשוט מאוד.
^^^^ שמע אתה לא יודע מה הם יודעים מהחיים שלהם אבל (לא באה לזלזל) באמת לא כדאי לקבוע את המגדר שלך בגיל ככ צעיר
לא התכוונתי לפגוע בך
זה טרנד, טרנד בא טרנד הולך..
את יחיד, בן אדם אחד אז הלשון פניה שלך זה את כי זה מתכוון אליך לא לקבוצת אנשים, אתם זה לקבוצת אנשים שיש בה 2+ אנשים אז אם את לא שתי אנשים מחוברים אז הרעיון מאחורי זה מאוד מאוד דפוק
זה טרנד, טרנד בא טרנד הולך..
את יחיד, בן אדם אחד אז הלשון פניה שלך זה את כי זה מתכוון אליך לא לקבוצת אנשים, אתם זה לקבוצת אנשים שיש בה 2+ אנשים אז אם את לא שתי אנשים מחוברים אז הרעיון מאחורי זה מאוד מאוד דפוק
^^זה לא מגדר
מה שמילפית כתבה.
למה שהלימודים יגמרו כל יום בשעה 7 ורבע מה עובר אליהם גם לנו יש חיים
מה כל כך מעניין באיפור ולקים שחברות שלי מדברות על זה 24/7
^^^^^^אנחנו אכן יחיד, אבל אנחנו גם לא נקבה או זכר, אין לנו מגדר ורבים זאת האפשרות היחידה שנשארה. אנחנו לא הולכים להתפשר על המגדר שלנו. ועוד פעם, אתם, לא את.
אנשים שאוכלים סושי איכ.
עישון.
לבזבז כסף כל משהו שהורג אותך.
לבזבז כסף כל משהו שהורג אותך.
אנונימית
בגרויות
לא מבין מה הקשר לחיים
ואפשר להצליח בלי זה אז אל תבלבלו תמוח
לא מבין מה הקשר לחיים
ואפשר להצליח בלי זה אז אל תבלבלו תמוח
על מה שכתבת, יש אנשים שמרגישים בנוח שיפנו אלייהם בצורה הזאת. אם את בוחרת לא לפנות לבן אדם בצורת פנייה שהוא מבקש והוא אומר שהוא מרגיש בנוח איתה, לגמרי חוסר כבוד :/
אנשים שאוהבים פיצה עם אננס
שואל השאלה:
אם הוא יבהיר ואבקש אפנה אני פשוט לא מבינה את זה זה מוזר לי ומעדיפה שלא לא מכירה גפ אנשים שזה הצורת פנייה שלהם
אם הוא יבהיר ואבקש אפנה אני פשוט לא מבינה את זה זה מוזר לי ומעדיפה שלא לא מכירה גפ אנשים שזה הצורת פנייה שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
99% לדעתי זה לא דבר לגיטימי וזה נהיה נורא טרנדי כמו לצאת מהארון בזמן האחרון כמו שכולנו שמנו לה
ולא כל מטורף שיחליט שהוא לא יודע מה הוא אני דבר אליו בלשון רבים
99% לדעתי זה לא דבר לגיטימי וזה נהיה נורא טרנדי כמו לצאת מהארון בזמן האחרון כמו שכולנו שמנו לה
ולא כל מטורף שיחליט שהוא לא יודע מה הוא אני דבר אליו בלשון רבים
אנונימית
שואל השאלה:
כמובן לא מדברת על כולם
כמובן לא מדברת על כולם
אנונימית
אני לא באה בזילזול, אבל גם אני לא מבינה אנשים שקוראים לעצמם "אנחנו" כאילו.. זה קצת נישמע שיש לכם פיצול אישיות ואתם מודעים אליו, זה פשוט לא נישמע בסדר כי הפירוש למילה אתם זה רבים, ואת/ה בן אדם אחד, זה סותר מלא דברים..
אנונימית
שואל השאלה:
כןן זה הכוונה שלי זה לא במובן מזלזל
אני פשוט לא מבינה את זה זה לא נשמע לי הגיוני ואני מרגישה שאני מדברת לבן אדם שלא יודע מה הוא
כןן זה הכוונה שלי זה לא במובן מזלזל
אני פשוט לא מבינה את זה זה לא נשמע לי הגיוני ואני מרגישה שאני מדברת לבן אדם שלא יודע מה הוא
אנונימית
לדעתי ביכלל מיגדרים הם חסרי פואנטה, פשוט תימשך למה שאתה רוצה למה לעשות עיניין שלם של זה?
וגם כל מי שלא מרגיש גבר/אישה לא ביגלל הגוף שלהם סתם חושב יותר מידי לפי החברה, לאף אחד לא באמת אכפת ש"כדורגל" זה יותר לבנים ו"מייקאפ" זה יותר לבנות, כולם עושים את כולם, אם אתה לא מרגיש שלם עם עצמך ביגלל הסטנדרטים של החברה אתה צריך להתחיל לחשוב למה לעזאזל ביכלל אכפת לך מדיעה של אחרים.
וגם כל מי שלא מרגיש גבר/אישה לא ביגלל הגוף שלהם סתם חושב יותר מידי לפי החברה, לאף אחד לא באמת אכפת ש"כדורגל" זה יותר לבנים ו"מייקאפ" זה יותר לבנות, כולם עושים את כולם, אם אתה לא מרגיש שלם עם עצמך ביגלל הסטנדרטים של החברה אתה צריך להתחיל לחשוב למה לעזאזל ביכלל אכפת לך מדיעה של אחרים.
אנונימית
באותו הנושא: