5 תשובות
לי הפוך אני רציתי לעף מהבית ספר ולמה צריך סיבה טובה
אנונימי
באיזה כיתה את?
מכיתה י את יכולה ללכת לעשות אקסטרני...
מכיתה י את יכולה ללכת לעשות אקסטרני...
אוקיי, אז אני מניחה שאין לך מה לעשות כדי לשנות את ההחלטה..
תלמדי מהטעויות שלך, תפעלי אחרת בבית הספר הבא.
בהצלחה!
תלמדי מהטעויות שלך, תפעלי אחרת בבית הספר הבא.
בהצלחה!
שואל השאלה:
בלאגן . מה לעשותת? אין לי בית ספר
אחר ללכת אליו יש לי גם תשע שלילים לא יקבלו אותי בשום בית ספר
בלאגן . מה לעשותת? אין לי בית ספר
אחר ללכת אליו יש לי גם תשע שלילים לא יקבלו אותי בשום בית ספר
אנונימית
מה עשית ??
באותו הנושא: