5 תשובות
לי הפוך אני רציתי לעף מהבית ספר ולמה צריך סיבה טובה
אנונימי
באיזה כיתה את?
מכיתה י את יכולה ללכת לעשות אקסטרני...
אוקיי, אז אני מניחה שאין לך מה לעשות כדי לשנות את ההחלטה..
תלמדי מהטעויות שלך, תפעלי אחרת בבית הספר הבא.
בהצלחה!
שואל השאלה:
בלאגן . מה לעשותת? אין לי בית ספר
אחר ללכת אליו יש לי גם תשע שלילים לא יקבלו אותי בשום בית ספר
אנונימית