9 תשובות
מרתק
מעל הדמיון שלנו
מעל הדמיון שלנו
דיי מעניין ובעיקר מדהים כי בעצם אנחנן סתם אבן קטנה בחלל שאף אחד לא יודע איפה הוא מסתיים
מעניין בטירוף
מה יש לחשוב על חלל?
האמת שזה יכול להיות מגניב להיות שם.. מעניין איך זה להיות שם - בטח זה עצום עם מיליארד אלפים של כוכבים ועשרות כוכבי לכת
האמת שזה יכול להיות מגניב להיות שם.. מעניין איך זה להיות שם - בטח זה עצום עם מיליארד אלפים של כוכבים ועשרות כוכבי לכת
מרתק בעיניי. מאוד מעניין אותי לדעת ולראות מה קורה בחוץ. אני גם מאמין בחיים מחוץ לכדור הארץ כי עם גלקסיה שכזאת האפשרות שאין חיים זה הזוי בעיניי
נושא מדהים בעיניי באמת
וויי זה יכול להיות קול להיות שם ולהיות ציידי חייזרים...
מעניין איך אסטרונאוטים לא נתקלו בחייזרים
מעניין איך אסטרונאוטים לא נתקלו בחייזרים
חלל עצום שקשה לי לקלוט שהוא באמת קיים
שואל השאלה:
אם הייתם יכולים הייתם טסים לשם?
ואתם חושבים שבאמת יש שם משהו, או מישהו, ואם כן איך אתם חושבים שניצור איתם קשר?
אם הייתם יכולים הייתם טסים לשם?
ואתם חושבים שבאמת יש שם משהו, או מישהו, ואם כן איך אתם חושבים שניצור איתם קשר?
אנונימי
באותו הנושא: