4 תשובות
שואל השאלה:
זה רק למצב הביטחוני כיום
גד מדמיע אפשר
נשק לא, זה יגרום יותר נזק מתועלת
היה חוק כזה כבר לקראת הסיום שירות שלי היינו יוצאים עם גז מדמיע הבייתה
לא רעיון לא טוב
זה כמו ששוטר חזר עם נשק הביתה וככה הרג את אשתו