4 תשובות
כי שהטסטר לא יכשיל
אנונימי
כי זה אסור לרכב עם מכנס קצר
גם מבחינה מכנית שהרגל שלך לא תגע בטעות במנוע מה שיכול לגרום לכוויות (שזה כמובן באופנוע, לא בקטנוע), וגם מבחינה בטיחותית שאם תחליקי בטעות, אז המכנסיים בעצם שומרים לך על הרגל מפני השתפשפויות
כי אז הוא יתחרמן ולא ישים לב לנהיגה שלך
אנונימית
זה בשביל הבטיחות לא מומלץ לרכב עם קצר ובשיעורי נהיגה אסור לבוא עם קצר