3 תשובות
לא חושבת שצריך סימנים, אם את מרגישה שאת רוצה ללכת לפסיכולוג קצת לפרוק או לקבל תמיכה או עצה אז תלכי. לא חייבים להיות בדיכאון עמוק עם בעיות קשות בשביל ללכת
אין סימנים, צריך ללכת כשמרגישים צורך בכך
לא צריך סימנים, כל אחד מחליט מתי זה מתאים לו. לא צריך סיבה, יש אנשים שהולכים לטיפול פסיכולוגי רק כדי לפרוק