8 תשובות
כל אחד ומתי שמתאים לו.
לא מה לאחרים
לא מה לאחרים
לא
בכללי לא
אבל בשבילי כן
אבל בשבילי כן
לא
לדעתי, כן, כאילו לא ממש מוקדם אבל די מוקדם.
אני חושבת ש24/25 זה כבר "בסדר" ( לא שזה לא בסדר גם לפני, נגיד ב22 כמו אמרת פשוט לא עולה לי מילה אחרת לראש )
אני חושבת ש24/25 זה כבר "בסדר" ( לא שזה לא בסדר גם לפני, נגיד ב22 כמו אמרת פשוט לא עולה לי מילה אחרת לראש )
לא, פשוט בד"כ אנשים מתחתנים מאוחר יותר כי הם לא מוצאים את הבן אדם שאיתו הם רוצים להתחתן, אני חושבת שזה ממש סבבה להתחתן בגיל 22 ואפילו יותר טוב.
אבל מה שאת כן צריכה לחשוב זה האן הבן אדם שאיתו את רוצה להתחתן הוא הבן אדם שאת רוצה להעביר איתו את החיים.
אבל מה שאת כן צריכה לחשוב זה האן הבן אדם שאיתו את רוצה להתחתן הוא הבן אדם שאת רוצה להעביר איתו את החיים.
כן
באותו הנושא: