תשובה אחת
תראי, אני חושבת שברכות זה דבר שבא מהלב, אבל הינה:
דבר ראשון, תרשמי לו מזל טוב (דא:)
דבר שני, אם הוא ידיד שלך ואת מכירה אותו טוב, את יכולה לכתוב לו מחמאות מטפוריות מצחיקות
לאחל לו כל מיני דברים
תוסיפי בדיחות שיש בינכם, ואם אתם ממש קרובים, אולי גם להקניט אותו בדרך מצחיקה
לאחל לו שהוא לא זייף בקריאה (אם הוא קורא בתורה)
לאחל לו בהצלחה:)