התחברות
הרשמה
מי פה בת 14/15 גרה במרכז , חברה אמיתית ומחפשת חברה ?
אני לבד , ואין לי אל מי לדבר להעביר את הזמן ליצחוק ליבכות , יש פה בנות בגיל שלי שרוצות לדבר איתי או ליפרוק ...
ממש באלי חברות אמיתיות , אבל תמיד אני נופלת בצבועות.
26 במאי 2021, 21:56
מרכז הארץ
4 תשובות
אני בת 16 אבל הייתי שמחה להיות חברה שלך(:
ה
הלו הלו הלו
בשמחה יקירה
I
Im.(not).a.bitch
שואל השאלה:
היי מה קורה
א
אין לי שם ח
שואל השאלה:
הי
א
אין לי שם ח
באותו הנושא:
אני בן 22 בלי חברים כמעט וגר בחור וגם בלי חברה אמיתית רק ורטואלית זה תקין?
יש לי חברה אני לא יודעת אם להחשיב אותה כחברה אמיתית או עוד חברה אני יסביר
חברה שלי כל הזמן מורידה לי את הביטחון, היא חברה אמיתית או לא?
רק אני עדין לא מצאתי חברה אמיתית, אחת שעדין לא פגעה בי בשום דרך אפשרית והיא ילדה אמיתית וכנה ובקיצור חברה אמיתית?
אין לי חברות אמיתיות...אני רוצה חברה אמיתית!,שבאמת תאהב אותי..):
האם חברה שחוסמת אותי בוואטסאפ על זה שביטלתי לה בדקה התשעים היא חברה אמיתית?
איך יודעים שחברה אמיתית היא חברה אמיתית?
חברה ששכחה ממך ברגע שנכנסה לזוגיות היא לא חברה אמיתית?
איך יודעים בדיוק עם חברה מנצלת אותך, או שהיא באמת חברה אמיתית?
יש לי חברה שמנסה להעלות לי את הביטחון נכון שהיא חברה אמיתית?
ישלי חברה שרק שותה ומחפשת איך להשתכר זה נקרא בנאדם בלי כבוד עצמי?