5 תשובות
לוותר.. לא כדאי להיכנס לזה אם את חושבת שיש לו מישהי
תנסי להמשיך הלאה זה שווה את זה
לא סתם נפרדתם..
שואל השאלה:
אבל יש סיכוי שזאת אחותו
כי הוא אמר לי שיש לו אחות אבל אף פעם לא פגשתי אותה..
אנונימית
תפעילי קצת סטוקינג ותבדקי..
שואל השאלה:
אוי אני שונאת את זה
אנונימית
התשובה נמצאת בגוף השאלה
יש סיבה לזה שהוא נהפך לאקס .
אין מה לנסות לחזור לקשר שהסתיים זה רעיל מידי ואפילו יפגע בך . תתקדמי הלאה