11 תשובות
אני אוהבת במבה חלווהה
שואל השאלה:
מישהו צריך לבוא להם עם תחפושת של מחבל ולשיר תקוף תעשה פיגועים
מישהו צריך לבוא להם עם תחפושת של מחבל ולשיר תקוף תעשה פיגועים
אנונימית
זברה כי הצבעים שלה יפים ובתכלס זה הדבר היחיד שעלה לי לראש
שואל השאלה:
חח ולמה בחרתם דווקא זברה ובמבה?
חח ולמה בחרתם דווקא זברה ובמבה?
אנונימית
oops i did it again
תחפושת של במבה
תחפושת של במבה
כנראה שהייתי שרה שירים במזרחית כי האנגלית שלי צולעת חישגוזים וגם אני לא שומעת אף שירים שהם לא בעברית
ולגבי חיה, לא כלכך אכפת לי, מה שזורם
ולגבי חיה, לא כלכך אכפת לי, מה שזורם
תחפושת של זברה ושיר אין לי מושג
תחפןשת של פרפר ואת הלו של אדל
לא יודעת זה מה שעלה לי לראש
לא יודעת זה מה שעלה לי לראש
הייתי בוחר בשיר migraine-twenty one pilots, וכזה תלבושת של חייזר
של אצטרובל
הייתי רוצה תחפושת של דוב והייתי שרה my sweet lord
ויהיהו לי זמרות ליווי כאלה מחופשות לדבוים קטנים
ויהיהו לי זמרות ליווי כאלה מחופשות לדבוים קטנים
אנונימית
באותו הנושא: