3 תשובות
תנסי ללמוד לבד מול המראה
אם את רוצה כנראה שזה בשבילך ושזה משהו שאת צריכה לנסות אותו, בהתחלה תהיה לך אולי קצת מבוכה אבל בסופו של דבר תזכרי שכולכם שם לאותה המטרה ואתם רוצים להצליח כל אחד בעצמו, הכל בסדר
אין לך מה להתבייש זה מה שאת אוהבת לעשות וגם כולם עושים שם דבר כזה זה לא שאת היחידה
באותו הנושא: