9 תשובות
כן, גם רשום על כל שאלה באנסין מה הניקוד שלה ויש את המכוון של הניקוד של הכתיבה באינטרנט איפשהו אני חושבת
כמה קיבלת? אחשב לך
שואל השאלה:
אני לא יודעת כמה קיבלתי, זה בקשר לבגרות שהייתה היום.
נגיד יהיה לי 57 מתוך 60 באנסין, ובמשימת כתיבה יהיה לי נגיד 28 מתוך 40. אז מה הציון הסופי? איך אני מחשבת?
אני לא יודעת כמה קיבלתי, זה בקשר לבגרות שהייתה היום.
נגיד יהיה לי 57 מתוך 60 באנסין, ובמשימת כתיבה יהיה לי נגיד 28 מתוך 40. אז מה הציון הסופי? איך אני מחשבת?
אנונימית
את מחברת אותם ואז עושה ממוצע עם המגן
עריכה: אהה לא משנה טעות שלי אם זה באחוזים
עריכה: אהה לא משנה טעות שלי אם זה באחוזים
תכפילי את הציון של המבחן באחוזים ותחלקי ב100 ואז תחברי את הציון של המבחן השני באותה הדרך.
שואל השאלה:
^^זה לא יוצא טוב כשמחברים.
^אתה יכול להסביר את זה על הדוגמה שהבאתי למעלה, כי לא הבנתי
^^זה לא יוצא טוב כשמחברים.
^אתה יכול להסביר את זה על הדוגמה שהבאתי למעלה, כי לא הבנתי
אנונימית
נגיד 57x60=3,420 לחלק 100=34.2+28x40=1120 לחלק 100 שווה 11.2 את מחברת את שניהם ויוצא לך 45.2
שואל השאלה:
עזבו זה בכלל נראה לי לא באחוזים, תודה אבל
עזבו זה בכלל נראה לי לא באחוזים, תודה אבל
אנונימית
באותו הנושא: