17 תשובות
אני יודעת שזה יהיה קשה אבל תנסי להתעלם מכל זה...
יקירתי, אני מצטערת לשמוע שזה מה שאת עוברת.
תנסי להבין.. את לא יכולה לצפות שיבינו שזה מפריע לך אם לא פתחת את זה בפניהם.
עזבי את הסביבה, את האנשים שלא מכירים אותך אישית, יהיה להם מה להגיד על כל צעד עקום של מישהו.
בנוגע לאנשים הקרובים אלייך,
כדאי שתפתחי את הנושא בפניהם,
אחרת - הם לא ידעו שזה מפריע לך.
תנסי להבין.. את לא יכולה לצפות שיבינו שזה מפריע לך אם לא פתחת את זה בפניהם.
עזבי את הסביבה, את האנשים שלא מכירים אותך אישית, יהיה להם מה להגיד על כל צעד עקום של מישהו.
בנוגע לאנשים הקרובים אלייך,
כדאי שתפתחי את הנושא בפניהם,
אחרת - הם לא ידעו שזה מפריע לך.
אני מבינה אותך, אומנם אמא שלי לא אומרת כלום וגם המשפחה
(לרוב) אבל זה מעצבן שחושבים שאני לא אוכלת מספיק, אז לא אני לא בדיאטה, כן אני כן אוכלת הרבה (לפעמים אפילו יותר מדי), לא אני לא אנורקסית. צאו לנו מהצלחת! אין לך ברירה אלה להתעלם/ להתמודד (גם רזה לגילי)
(לרוב) אבל זה מעצבן שחושבים שאני לא אוכלת מספיק, אז לא אני לא בדיאטה, כן אני כן אוכלת הרבה (לפעמים אפילו יותר מדי), לא אני לא אנורקסית. צאו לנו מהצלחת! אין לך ברירה אלה להתעלם/ להתמודד (גם רזה לגילי)
אנונימית
אני לא מבינה אבל אם את לא אנורקסית ולא בדיכאון אז מה אכפת לך שיגידו מה שהם רוצים
אנונימית
שואל השאלה:
זה אכפת לי כי הם פשוט זורקים הפרעות נפשיות לאוויר כאילו זה כלום, כאילו אף אחד לא מתמודד עם זה בזה הרגע
הם מדביקים לי תוויות כשהם בכלל לא מבינים מה אני עוברת
הם לא יודעים איך זה לדעת שלאף אחד חוץ מההורים שלך לא אכפת ממך כשלפעמים גם מרגיש כאילו לאמא שלך לא אכפת, הבן אדם היחיד שאני ידעתי, יודעת ותמיד אדע שאכפת לו ממני ושפה בשבילי הוא אבא שלי, הם לא יודעים איך זה לדעת את זה ועדיין לבחור להמשיך לחייך
הם לא יודעים איך זה לקום בכל יום לבית ספר ולראות את כל הילדים שמדברים אחד עם השני ולהרגיש נוראי ולקנא ועדיין להמשיך לחייך ועדיין לבחור בלהמשיך קדימה ולהיות שמחה
הם לא יודעים מה זה לא להיות מסוגלת ללכת לים גם אם זה לבד כי אני שונאת את הגוף שלי, שכל פעם חשבתי על פשוט לא לאכול, וגם התחלתי לכמה ימים ואז עצרתי את עצמי ובחרתי להמשיך לאכול ועדיין להמשיך לחייך
ואחרי כל זה הם שמים עליי את התוויות האלה, שיזדיינו.
זה אכפת לי כי הם פשוט זורקים הפרעות נפשיות לאוויר כאילו זה כלום, כאילו אף אחד לא מתמודד עם זה בזה הרגע
הם מדביקים לי תוויות כשהם בכלל לא מבינים מה אני עוברת
הם לא יודעים איך זה לדעת שלאף אחד חוץ מההורים שלך לא אכפת ממך כשלפעמים גם מרגיש כאילו לאמא שלך לא אכפת, הבן אדם היחיד שאני ידעתי, יודעת ותמיד אדע שאכפת לו ממני ושפה בשבילי הוא אבא שלי, הם לא יודעים איך זה לדעת את זה ועדיין לבחור להמשיך לחייך
הם לא יודעים איך זה לקום בכל יום לבית ספר ולראות את כל הילדים שמדברים אחד עם השני ולהרגיש נוראי ולקנא ועדיין להמשיך לחייך ועדיין לבחור בלהמשיך קדימה ולהיות שמחה
הם לא יודעים מה זה לא להיות מסוגלת ללכת לים גם אם זה לבד כי אני שונאת את הגוף שלי, שכל פעם חשבתי על פשוט לא לאכול, וגם התחלתי לכמה ימים ואז עצרתי את עצמי ובחרתי להמשיך לאכול ועדיין להמשיך לחייך
ואחרי כל זה הם שמים עליי את התוויות האלה, שיזדיינו.
אנונימית
וואו וואו מאחת שהייתה שם ומאחת שמבינה מה את חווה אני נורא נורא כעוסה על מה שקראתי הרגע
אני אתחיל ואגיד שאת לא אשמה בכלל, את מדהימה ואת מושלמת ואני בטוחה שאת מדהימה.
לכולם בחיים יש חרא תקופות אבל החכמה זה לדעת להתגבר עליהן תנסי למצוא תחביב ולםתח, לדבר עם ילדים נוספים.
שנית כל, בנוגע לאימא שלך, דברי איתה תגידי לה "אני מרגישה לא בנוח עם המילים האלה"
היא תבין, ואם לא, תפני ליועצת או למחנכת.
אני אתחיל ואגיד שאת לא אשמה בכלל, את מדהימה ואת מושלמת ואני בטוחה שאת מדהימה.
לכולם בחיים יש חרא תקופות אבל החכמה זה לדעת להתגבר עליהן תנסי למצוא תחביב ולםתח, לדבר עם ילדים נוספים.
שנית כל, בנוגע לאימא שלך, דברי איתה תגידי לה "אני מרגישה לא בנוח עם המילים האלה"
היא תבין, ואם לא, תפני ליועצת או למחנכת.
היי אהובה מצטערת שאת נמצאת במצב הזה
החברה שלנו היום חושבת שכל מי שמעירים לו שהוא רזה זה מחמאה אבל זה לא
זה הגדרת מבנה הגוף
תפתחי את הנושא עם אמא שלך אני בטוחה שהיא תבין ופה לכל דבר בפרטי :)
החברה שלנו היום חושבת שכל מי שמעירים לו שהוא רזה זה מחמאה אבל זה לא
זה הגדרת מבנה הגוף
תפתחי את הנושא עם אמא שלך אני בטוחה שהיא תבין ופה לכל דבר בפרטי :)
וואי מזדהה איתך בקטע עם אמא שלך אמא שלי ראתה שיש לי ורידים בולטים וקראה לי "איכס יאנורקסית" או שהיא יודעת שאין לי תאבון גדול עוד מגיל קטן היא תמיד כזה "וואי איך באלי להיות אנורקסית כמוך לשתות כלכך הרבה מים ולא לאכול בכלל" וגם השתמשה בזה כשמחמאה או סתם כינוי חיבה- "יאנורקסית שלי" באמת שהיא גרמה לבכות כלכך הרבה פעמים בגלל זה גם כי זה מתסכל איך היא לא מבינה שזה לא בסדר ולא אמורים להגיד אתזה אפילו כשהיא יודעת שאין לי הרגלי אכילה טובים ואיך היא חושבת שזה לגיטימי לקרוא לכל אדם רזה אנורקסי
סתומים_אל תתיחסי.
ואי גם לי היה אמא כזאת
פשוט עברתי לאבא שלי
פשוט עברתי לאבא שלי
אנונימי
ואו את אפילו לא מבינה כמה אני מבינה אותך
אני מאז ומתמיד הייתי ממש ממש רזה וגם האחים שלי ממש רזים כי יש לנו גנים של מבנה גוף כזה
ואף פעם לא הרגשתי שלמה עם מבנה הגוף שלי, כאילו אני כן אוהבת את זה שאני רזה אבל אני רזה יותר מדי והרבה פעמים אני מתביישת בזה כי אני מרגישה שאני נראית כמו אנורקסית
אמנם אמא שלי לא יורדת עליי בגלל זה אבל הבטחון העצמי שלי כן היה מאוד נמוך פעם
אני ממליצה לך להפסיק לחשוב על מה שאנשים אחרים ובמיוחד אמא שלך חושבים
אם את יודעת שאת ממש רזה את יכולה לשנות את זה, ולהתחיל להתחטב ולבנות שרירים (שזה כרגע מה שאני מנסה לעשות) וככה גם אמא שלך לא ממש תוכל להתלונן על זה שאת רזה כי את מתאמנת
כמובן שאת לא חייבת זה רק אם את רוצה לא להרגיש כאילו את אנורקסית (עוד פעם אני באמת ממש מבינה אותך)
אני מאז ומתמיד הייתי ממש ממש רזה וגם האחים שלי ממש רזים כי יש לנו גנים של מבנה גוף כזה
ואף פעם לא הרגשתי שלמה עם מבנה הגוף שלי, כאילו אני כן אוהבת את זה שאני רזה אבל אני רזה יותר מדי והרבה פעמים אני מתביישת בזה כי אני מרגישה שאני נראית כמו אנורקסית
אמנם אמא שלי לא יורדת עליי בגלל זה אבל הבטחון העצמי שלי כן היה מאוד נמוך פעם
אני ממליצה לך להפסיק לחשוב על מה שאנשים אחרים ובמיוחד אמא שלך חושבים
אם את יודעת שאת ממש רזה את יכולה לשנות את זה, ולהתחיל להתחטב ולבנות שרירים (שזה כרגע מה שאני מנסה לעשות) וככה גם אמא שלך לא ממש תוכל להתלונן על זה שאת רזה כי את מתאמנת
כמובן שאת לא חייבת זה רק אם את רוצה לא להרגיש כאילו את אנורקסית (עוד פעם אני באמת ממש מבינה אותך)
ואל תשימי על אף אחד
תלכי ברחוב בגאווה עם הגוף הרזה שלך שהרבה בנות היו מתות לקבל
וכמובן שאם את רוצה לדבר בפרטי את מוזמנת❤
תלכי ברחוב בגאווה עם הגוף הרזה שלך שהרבה בנות היו מתות לקבל
וכמובן שאם את רוצה לדבר בפרטי את מוזמנת❤
לפעמיים הורים חסרי טאקט גם אמא שלי ככה ובגלל שהם קרובים ופתוחים אליינו הם אומרים הכל בלי לצנזר, זה בטוח לא נעים אבל את צריכה לומר לה את זה, תסבירי לה קצת יותר בעדינות כמו שהסברת לנו(אם את מרגישה בנוח לדבר איתה) אם לא (כמוני) תנסי להימנע משיחות על אוכל לידה ואם את אוהבת איך שאת נראת אז תתעלמי שלא יהיה לך אכפת
היי, אני יודעת שקשה לך אבל תקשיבי באמת שאל תשימי על אף אחד ושלא יעניין אותך שום דבר שאומרים, תתחברי עם האנשים שמתאימים לך ואוהבים אותך!!.
אני אומרת שאולי תעשי שיחה עם אמא שלך על ממש, שתבין מה היא עושה לא בסדר, יכול להיות שהיא רק התכוונה לצחוק איתך והיא לא חושבת שלקחת את זה ככה והיא תדע להפסיק.
ותנסי תמיד להיות באנרגיות טובות, לחייך
,לשמוע שירים, לבשל אם את אוהבת, להיפגש עם חברים. ❤
אני אומרת שאולי תעשי שיחה עם אמא שלך על ממש, שתבין מה היא עושה לא בסדר, יכול להיות שהיא רק התכוונה לצחוק איתך והיא לא חושבת שלקחת את זה ככה והיא תדע להפסיק.
ותנסי תמיד להיות באנרגיות טובות, לחייך
,לשמוע שירים, לבשל אם את אוהבת, להיפגש עם חברים. ❤
דבר ראשון הם עושים את זה כי אכפת להם ממך. הם דואגים לך. וברור שזה מציק ולא נכון אבל ככה זה משפחה.
אני מכירה את זה שיש לך משפחה ללא טאקט. סובלים את זה, תשדלי לא לקחת את זה קשה מדי. תנשמי כשאת מרגישה שהם מעצבנים אותך ותדעי שבאיזשהו שלב זה בכלל לא יהיה רלוונטי אלייך
אני מכירה את זה שיש לך משפחה ללא טאקט. סובלים את זה, תשדלי לא לקחת את זה קשה מדי. תנשמי כשאת מרגישה שהם מעצבנים אותך ותדעי שבאיזשהו שלב זה בכלל לא יהיה רלוונטי אלייך
היא פשוט מתבדחת ולא מבינה כמה זה פוגע בך.
בסופו של דבר היא אוהבת אותך והיא צריכה באמת להבין כמה זה פוגע בך, הדרך היחידה היא להסביר לה.
בסופו של דבר היא אוהבת אותך והיא צריכה באמת להבין כמה זה פוגע בך, הדרך היחידה היא להסביר לה.
וואי ממש מבינה אותך תקשיבי
אם באלך את יכולה לשלוח הודעה בפרטי
אם באלך את יכולה לשלוח הודעה בפרטי