10 תשובות
אל תרזי! את יותר מדי רזה! את בתת משקל!
אנונימי
את לא צריכה להוריד! את צריכה להעלות לפחות קילו או שניים. אני מבינה שאת לא רוצה. אני במצב שלך. תת משקל. אז לפחות תשמרי על המשקל שלך ככה אל תרזי (:
שואל השאלה:
אני לא! אני ניראת שמנה \:
שואלת השאלה
את ממש לא צריכה להוריד! את כבר בתת משקל רציני, את צריכה לעלות כמה ק"ג.
ככה את חושבת, אבל את לא.
אל תעשי את זה תאכלי רגיל ותעשי ספורט ואולי ככה הגוף שלך יהיה יותר יפה..
גם אני מרגישה ככה! אני מרגישה שמנה. אבל תאמיני לי שאנחנו ממש לא (:
לי יש תת משקל הרבה יותר גרוע משלך... אצלך יש הבדל של 21 בין הגובה למשקל ואצלי 24. אני מרגישה שמנה ורוצה להרזות. אבל אני מבינה שזה לא טוב לבריאות שלי. אני מאוד מבינה אותך! תשארי כמו שאת אם לא בא לך לעלות, אבל אל תרדי (:
הי
תראי אני מציעה לך לבנות לעצמך תוכנית שבה כל יום תעשי משהו שקשור בספורט..
למשל:
יום אחד- בערב לצאת לבד או אם משהו שבא לך.. להליכה דינמית...
יום אחר כך- לשים שירים שאת ממש אוהבת על ווליום חזק אם זה בפלאפון או אם זה בטייפ או אפילו ביוטיוב.. ולרקוד!
יום לאחר מכן- את יכולה לקחת כיסא אפילו של שולחן האוכל... לעלות עליו ולרדת (זה ספורט מצוין!)
יום אחר כך- ללכת לברכה.. בברכה אפשר לעשות כושר מעולה ולרדת במשקל.
את יכולה לעשות את הדברים האלה שבו אחד ושבוע לאחר מכן עוד פעם.. זה כושר מצויין ודברים שמאוד עוזרים לרדת במשקל..
כמובן... תנסי לא לאכול יותר מדי דברים לא בריאים ולא מזינים.. אלא לאכול דברים יותר בריאים כמו ירקות פירות..
מקווה שעזרתי..:)
ליאור
תאכלי מלפפון ביום ואי יש לנו אותו נתונים אחרי שתורידי
גם אני 1.60 שוקלת 36
אז ממש לא צריכה להוריד אני בגובה 1.57 ואני שוקלת 39..
את ממש רזה! לא צריך להוריד עוד!