11 תשובות
חח אני לא בן אבל יש לציין שאני ממש כמו הילדה מ2
תני לי לנחש את ילדה מספר 1?
קראתי את 1 ואוו זה בול אני חוץ מזה שאני לא יפה כל כך ואני לא אוהבת הומור שחור אבל הרבה אומרים לי שאני מתוקה וכל השאר שכתוב זאת בול אניי
גם חצי מ 2 זה כל כך אני
שואל השאלה:
האמת שאני 4^ פשוט תיארתי בנות מהכיתה שלי
אנונימית
וואלה, פשוט ניחשתי מהפירוט המפורט ומזה שנמנעת לתאר את המראה החיצוני לפרטים כמו השאר
שואל השאלה:
חח האמת שזו ילדה שאני קצת מקנאה בה ובגלל זה אני מתארת לפרטי פרטים כי מעניין אוצי לדעת מה יבחרו
אנונימית
אני 3
אני 4 חוץ מהקטע של הנשיקה והשתייה זה בול אני
אני ממש דומה למספר 2