10 תשובות
מי שמחק לי- אז אם אין קשר לשאלה זה גם מצחיק וגם לא מפריע!
מאוד. אבל הרבה פחות כיף להיות עם כאבי גב למשך זמן ממושך כשיושבים הרבה זמן על כיסא תחת
תלוי לפעמים זה כיף ולפעמים אני מצטערת שאני לא נמוכה
לא לא ולא
מאוד מאוד כיף. אולי בגלל אגו
שואל השאלה:
אני גם 1.84 וזה תלוי אם הם גם נמוכים וגם חמודים אז זה כיף
אני גם 1.84 וזה תלוי אם הם גם נמוכים וגם חמודים אז זה כיף
אנונימי
אני יחסית גבוהה 171. האמת... כל הבנות שאני מכירה או חברות שלי אז פשוט כולן בהרבה יותר נמוכות וזה גורם לי תמיד להרגיש היוצאת דופן. כאילו... זה מבליט אותי .
"גם נמוכים וגם חמודים", הצחיק אותי משום מה
ממש לא כיף לי, וכנל לראות אנשים גבוהים ממני.
זה קצת נותן ביטחון עצמי
באותו הנושא: