7 תשובות
כן אחי. כיתה יא לקחה לי את החופש והשמחת חיים וזה משאיר אותי ער בלילה וגורם לי לענות על שאלות באתר המסריח הזה
שואל השאלה:
או אוו
שואל השאלה:
נשמע אכזרי
שואל השאלה:
אבל אתה עוד שנייה מסיים אחי
כן אבל זה חתיכת פוש
שואל השאלה:
מאוהבת מאוהבת או ידידה פשוט
החליטו לעשות לי במפתיע טרום מתכונת במחשבים עוד איזה 3 ימים אחרי שלא למדנו חודש יום אחרי זה אזרחות שהיה זום כל השנה ככה שחייב לעבור על מלא סיכומים ויומיים אחרי זה בגרות בלשון