12 תשובות
כלום. את צעירה מדי בשבילו
תדברי איתו אז? ואל תצאי עם אנשים מהאינטרנט
שואל השאלה:
אמ.. אבל אני לא בטוחה
אף פעם לא היה לי קראש לפני כן
אנונימית
תכתבי לו
הייתה לי סיטואציה דומה לזאת בעבר,פשוט תכתבי לו ותתחילי שיחה ביניכם
שואל השאלה:
אבל אני בן אדם עסוק שכל הזמן מסנן/:
אנונימית
אממ...שמעי זאת כבר תכלס בעיה שלך...אין לי משהו לומר לך,מצטערת
או שתשתדלי לא לסנן
בואי נגיד מניסיון שבגיל הזה שלו יש מחשבות אחרות מאשר שלך יש בגיל 13..
הצעה שלי פשוט לוותר או להמתין שנתיים/שלוש בשביל שתהיו קצת פחות או יותר באותו כיוון כי זה גילאים יותר רציניים.
שואל השאלה:
תאמיני לי שגם לי יש מחשבות כמו שלו.. העולם מתקדם מהר יותר
אנונימית
^גיל 13 זה לא גיל למעשים..
תחכי עם זה קצת .