10 תשובות
שואל השאלה:
וכן ברור לשנה הבאה נשאר כלום וחצי בשנה הזו
אבל היא אמרה לנו את המשפט הזה:
"אני לא מעוניינת להכיר אתכם, אתם לא מעניינים אותי, אני המנהלת של הכיתה ואתם לא מעניינים אותי"
אמרנו את זה לשתיהן, ושוב יש עוד הרבה סיבות אבל פה כבר אמרנו שאי אפשר להמשיך ככה
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
לא, מניסיון של הכיתה שלי.
לפני שעלינו לתיכון, הרוב המוחלט של הכיתה שלי למעט ילדים בודדים רצה מורה מסויימת. לילדים הבודדים לא היה אכפת איזו מהמורות תהיה המחנכת, כלומר לא היה אפילו ילד אחד שהתנגד למורה שרצינו.
יותר מזה; כבר ידענו בין איזו מורות יש התלבטות כדי שתהיה המחנכת שלנו. היו 2 אופציות, ואחת מהן היא בדיוק המורה שרצינו.
אז בהתחלה קבוצה של ילדים מהכיתה שלי דיברה עם המנהלת פנים מול פנים וייצגה אותנו ואמרה את הסיבות שלנו.
לא עבד.
ואז הבנו שצריך לעשות משהו אחר, וכתבנו מכתב רישמי למנהלת בית הספר עם כל הסיבות והנימוקים שלנו, והיו שם את החתימות של כל אחד מהתלמידים בכיתה שלנו.

אני מבטיחה לך שהתנהלנו בשיא הרצינות והבגרות, ובסוף קיבלנו את המורה השנייה, לא הזאת שרצינו.
אז אין *שום* סיכוי שיחליפו לכם מורה, גם אם יש סיבות מוצדקות (ותסמכי עליי, הסיבות שכתבנו בהחלט היו מוצדקות).

אם לא מסכימים להביא מורה ספציפית שאנחנו רוצים עוד לפני שהתחלנו ללמוד ולהכיר אותה- אין שום סיכוי שיחליפו מורה ככה באמצע אחרי היכרות ולימודים איתה עם הדרכים שהיא לימדה אתכם.

זה ממש לא הוגן, אני מסכימה איתך לחלוטין. הם תמיד אומרים כולם שהם תמיד יהיו בעדנו ולצידנו ואם נבקש משהו, הם יקחו את הבקשה ברצינות.
זה הכל שקרים, כמו שאומרים לילד שאם הוא לא יאכל אז יבוא שוטר או כשאומרים בסטיפס:
"את מהממת אני בטוח בזה!!" גם אם אין להם מושג במי מדובר, איך את נראית ואיך את מתנהגת

כן, ככה העולם שלנו עובד
:(
שואל השאלה:
תשמעי
במקרה שלכם זה לא היה ממש נתון לשיקולכם
כאילו אני חדמש תומכת בכם
אבל שוב אי אפשר לתפקד עם המורה הזו ואחרי ניסיון של שנה כל הכיתה אומרת את זה ואנחנו רוצים להחליף אותה עוד מהחודש הראשון של השנה
כאילו באמת עוד בזום שהיה לנו היכרות איתה לא סבלנו אותה.
אנונימית
שואל השאלה:
ממש מצטערת לשמוע שלא החליפו לכם מחנכת..
אבל שמעי שבאמת היא גם מלמדת אותנו תנך ולפני היא ניסתה להסביר לנו את המבנה של המבחן ו90% מהתלמידים לא הבינו אותה ועשו טעות במבחן
אנונימית
תראי, אתם יכולים לנסות
השאלה היא אם יקשיבו לכם, ותכלס אין לכם מה להפסיד

המנהלת היא זאת שמחליטה מה לעשות, אתם יכולים להציע לה את הטיעונים שלכם גם פנים מול פנים וגם במכתב רישמי. אם תצליחו, הרווחתם. סביר להניח שלא יקשיבו לכם אבל שוב- אין לכם מה להפסיד.
תאספו חתימות, תיהיו רציניים ותקבלו כל החלטה שתתקבל, אל תתנהגו בילדותיות. אל תתלוננו ואל תבואו אליהם ביחס של: "נו מהההההה" ואל תדברו אליהם כאילו הם חברים שלכם, רק ככה יתייחסו אליכם ברצינות כמו אל בוגרים ובאמת ישקלו את ההחלטה שלכם (תקוו שהם באמת יתייחסו אליכם ולא סתם ירצו לגמור עם השיחה וזהו.. זה תלוי במנהל/ת)

בהצלחה :)
שואל השאלה:
כבר דיברנו עם המנהלת והיא אמרה שתדבר עם היועצת ושגם אנחנו נדבר איתה וכבר דיברנו עם היועצת ואחרי השיחה איתה היא הלכה לדבר על זה עם המנהלת
שדיברנו על זה עם המנהלת היא הייתה בשוק כאילו באמת היא ממש לא הבינה מאיפה זה בא אבל כן ככה ז מרגיש..
פנינו לפני גם לרכזת פעם אחת ואמרנו לה את זה אבל זה לא ממש השפיע כי היא לא באמת יכולה לעשות משהו..
אבל כן בעיקרון כבר התחלנו את התהליך..
אנונימית
שואל השאלה:
הלכנו כבר למנהלת
היא אמרה שתדבר עם היועצת ושגם אנחנו נדבר איתה ןכבר דיברנו איתה ואחרי השיחה הן הלכו לדבר על זה
אנונימית
לשנה הבאה?
תפנו למנהל, יועצת, תכתבו מכתב,
תפעילו לחץ של הורים!

ואז כן, יש מצב שיתייחסו אליכם
לא
מנסיון
אנונימית