39 תשובות
כל יומיים שלוש
אני עושה שעווה פעם בחודש או מתי שאני מרגישה שאני צריכה
אנונימית
רק בקיץ הרבה,
בחורף כמעט ולא.
עריכה- וואו איך אתן עושות את זה כל יום או כל יומיים שלושה, זה לוקח ממני זמן וכח שאין לי לול..
בחורף כמעט ולא.
עריכה- וואו איך אתן עושות את זה כל יום או כל יומיים שלושה, זה לוקח ממני זמן וכח שאין לי לול..
כשאני מרגישה שאני צריכה
ואני לא מתגלחת בדרך כלל אני עושה שעווה
ואני לא מתגלחת בדרך כלל אני עושה שעווה
שבוע וחצי כזה
אממ אם אני לא עצלנית אז פעם בכמה שבועות, ואם אני כן אז ז^ן על כולם, אני עושה פעם בחודשיים כמעט.( לא כולל בית שחי וידיים )
אמ מתי שזה גודל ונהיה בולט וברגליים כל פעם שאני יוצאת עם מכנס קצר
אה ובבית שחי בכלל לא לא גודלות לי שם שיערות
כל יומים עם מרכך ככה זה מחזיק יותר
כשיש לי כוח אז בערך שלושה פעמים בחודש
אני עושה כשאני שמה מכנס קצר או אם אני נפגשת עם מישהו
כל יום
כל פעם שאני לובשת משהו שרואים את העור
אנונימית
כל יומיים שלושה בערך ..
כל יום
וכן אני יודעת שאני מוזרה
וכן אני יודעת שאני מוזרה
מתי שיש לי קוצים וכל מקלחת אם לפעמים אין לי כוח אז אני לובשת ארוך
כל יומיים
כל כמה חודשים...
אני משתמשת באפילציה. זה מכשיר גילוח מיוחד שמוריד שיערות לפרקי זמן ארוכים (קצת מזכיר לייזר). רוב האפילציות ממש כואבות
אבל אני משתמשת בבין היחידות שעובדות ללא כאב. קוראים למכשיר painless beauty
עלה לי פחות ממאה שקל עם משלוח... עובד ממש טוב
אני משתמשת באפילציה. זה מכשיר גילוח מיוחד שמוריד שיערות לפרקי זמן ארוכים (קצת מזכיר לייזר). רוב האפילציות ממש כואבות
אבל אני משתמשת בבין היחידות שעובדות ללא כאב. קוראים למכשיר painless beauty
עלה לי פחות ממאה שקל עם משלוח... עובד ממש טוב
בחורף פעם בחודש כי באלי פתאום להיות חלקה ובקיץ בערך כל שלושה ימים
תלוי זה כל אחת ואיך שאורך לה
עשיתי לייזר
אבל פעם כל יומיים בערך
אבל פעם כל יומיים בערך
רגליים פעם בשבוע, שחי כל פעם שצריך זה יכול להיות יומיים עד חמישה
יום כן יום לא אבל אני סתם הזוייה
כל שבוע ושעווה פעם בחודש בערך
כל 4 ימים בערך פחות
בחורף כשיש כוח, פעם בשבועיים כזה
אבל בקיץ פעם בשלושה ימים
אבל בקיץ פעם בשלושה ימים
די הרבה אבל בחורף נגיד רק ביידים ופנים
חורף -פעם בחודש, ואם יש בגד שחושף עור
קיץ - כל ארבע ימים
קיץ - כל ארבע ימים
בחוף כמעט ולא כי אני עם בגדים ארוכים
בקייץ כל יומיים
בקייץ כל יומיים
כל יומיים
ברגליים - פעם בשבוע
ואני שמה מלא מרכך כדי שזה יחזיק טוב
ואני שמה מלא מרכך כדי שזה יחזיק טוב
אנונימית
אני עם חצי לייזר אז כבר בקושי צומח אז יוצא שפעם בשבועיים כזה בקטנה...
אנונימית
כשאני עצלנית שבוע שבוע וחצי אבל בתכלס צריך כל יומיים שלושה (ברגליים ובית שחי)... אבל למטה אני מגלחת רק בשוליים וממש בעדינות פעם בשבועיים ככה
ממש לא
כמעט כולם במיוחד חברות שלי משאירות אין מישהי שתמיד מגלחת תמיד יש שיערות אין מה לעשות..
כמעט כולם במיוחד חברות שלי משאירות אין מישהי שתמיד מגלחת תמיד יש שיערות אין מה לעשות..
אנונימית
בקיץ כל יום/יומיים
בחורף כל איזה שבוע וחצי תלוי
בחורף כל איזה שבוע וחצי תלוי
פעם בחודשיים, אין לי כוח וגם אני לובשת בגדים קצרים רק בבית גם ככה אז מה אכפת לי
כל יום כאילו במקלחת כזה
בקיץ זה כל שלושה ימים
בחורף פעם בשבוע, אפילו פחות
בחורף פעם בשבוע, אפילו פחות
כל הזמן כמעט